Page Loading...
Ügynökportál

Egyszerűbbé tesszük az ügynökök életét.

Segítség az ügynököknek

A személyes ügyfélkapcsolaton alapuló értékesítésben egyre nagyobb szerepet játszanak a “házon kívüli” szereplők: az ügynökhálózat, alkuszok, szerződött partnerek. Attól a perctől azonban, hogy külső értékesítők kezdik képviselni termékeinket, még fontosabbá válik, hogy partnereink naprakészségét biztosítsuk, minden szükséges információval és a hatékonyságukat növelő eszközzel ellássuk őket.

A fentieken túl egyre fontosabb az is, hogy az ügyfelekről szerzett (hard- és soft) információk eljussanak a pénzintézethez és elkerüljük azt az információ-visszatartásból eredő szituációt, amikor az ügynök távozásával együtt annak ügyfélköre is ködbe vész. Megoldásunk filozófiája, hogy az ügynökök munkáját olyan eszközkészlettel támogassuk, mely minden egyéb alternatívánál (kockásfüzet, saját jegyzetek) kényelmesebben, hatékonyabban támogatja munkájukat. Így az adatrögzítés nem nyűg, hanem saját jól felfogott érdekévé válik az ügynöknek.

Kulcsterületek

Informálás
  • Hírek publikálása
  • Termékleírások
  • Médiák, oktatási anyagok
  • Email értesítések
  • Hasznos linkek
Számonkérés
  • Vizsga információk és figyelmeztetések
  • Kvíz funkció, tudásszint mérés
  • Felhasználói tevékenység monitorozás
Háttérrendszeri kimutatások
  • Állomány listák
  • Intervenciós listák
  • Jutalék elszámolás
Mindennapi munka támogatása
  • Belső rendszerek elérése
  • CRM
  • Állománykezelési funkciók



Feedback
  • Fórum
  • Ötletláda
CRM Frontend
  • Rálátás csak saját ügyfélkörre
  • Határidőnapló, feladatkezelés
  • pipeline követés
    • Jutalék forecast
    • Értesítési verseny
  • Ajánlat készítés
  • Szerződés kezelés
  • Kárügyek és kapcsolódó információk áttekintése