Page Loading...
Sokoldalú
szakértelem

biztos kezekben.


Cégünk nagyvállalati middleware és webes megoldásokra specializálódott szakértői csapatként kezdte meg működését 2009-ben. Ügyfeleink elsősorban a pénzügyi szektor képviselői – több hazai bank és biztosító tisztel meg bennünket hosszútávú bizalmával.


Szolgáltatáspalettánk a technológiai oktatástól, eseti konzultációtól a folyamatos üzemeltetés-támogatáson át a komplett, önálló fejlesztési projektek megvalósításáig terjed.
30 fős szakértői csapatunkat egy szélesebb minősített partneri gárda egészíti ki, akikkel szoros együttműködésben jelenünk meg és dolgozunk a hazai piacon.



"Nem ritkán nehéz, szoros határidős feladat elé állítottuk őket, mégis minden esetben pontosan, jó minőségben adták át microsite-jaikat."


Császár Gergely, Allianz Hungária Zrt.
Értékeink
Megoldás-orientáltság
Proaktivitás
Szakmai korrektség
  • Az Ügyfelek problémáit megoldani akarjuk, nem kikerülni, átugrani. Ha új dolgot kell megtanulnunk emiatt, akkor azt is megtesszük, nem erőltetünk valamit csak azért, mert mi ahhoz értünk, vagy mert az lenne kényelmes.

  • Rugalmasak vagyunk és korrektek - csak azt a munkát számoljuk el, amit az érdemi előrehaladással töltünk. Viszont nem hivatkozunk az első CR-nél a "szerződés 28. pontjára".

  • Ha fejlesztünk egy alkalmazást, nem csak az elfogadási teszten akarjuk "átrugdosni": fontos számunkra, hogy az átadott alkalmazás jó legyen felhasználói élmény, performancia és üzemeltetési szempontból is.

  • A szükséges információkat összeszedjük, utánajárunk - nem várunk karba tett kézzel arra, hogy az Ügyfél mindent előkészítsen.

  • Ha problémákat látunk, jó előre jelezzük, és segítünk a megoldásban.

  • Gyakran előfordul, hogy Ügyfél oldalon belső érdekek ütköznek egy projekten. Ilyen esetekben bátran felvállaljuk a mediátor szerepet, s igyekszünk személyes egyeztetésekkel elsimítani a belső ellentéteket, megtalálni az optimális megoldást. Jól kezeljük az ilyen szituációkat, jók vagyunk abban, hogy az üzlet és informatika, vagy a fejlesztés és üzemeltetés között hidat képezzünk.
  • Alkalmazkodunk az ügyfél igényeihez, elvárásaihoz (pl. programozási szabályok, dokumentációs szabályok...), de igény szerint hozzuk saját jógyakorlatunkat.

  • A tudást nem őrizzük lakat alatt, az Ügyfél kollégáival megosztjuk azt: szívesen segítjük, tanítjuk őket.

  • Bátran vállaljuk az "on-site", helyszíni munkát, szívesen dolgozunk az Ügyfélnél, folyamatos visszajelzést biztosítva a haladásról.

  • Performancia optimalizációs és stabilizációs feladataink kapcsán sok tapasztalatot szedtünk össze, és jól üzemeltethető alkalmazásokat fejlesztünk. Élesítés után is a szívünkön viseljük az alkalmazás sorsát, segítőkészek és elérhetőek vagyunk.

Ügyfeleink által elismert erősségeink:
  • Az üzlet és informatika közötti együttműködés javítása - gyakran bíznak meg minket architekti és minőségbiztosítási feladatokkal, illetve más beszállítókkal megrekedt projektjek „megmentésével”.

  • A fejlesztés és üzemeltetés közötti, nehezen beazonosítható, jellemzően stabilitási és performancia problémák feltárása, megoldása - hazai és külföldi megbízóinknál egyaránt sikeresen tártunk fel olyan konfigurációs, illetve fejlesztési oldalon keletkezett problémákat, melyeket útmutatásunk alapján orvosolva sikerült elérni a várt teljesítményt és stabilitást.

  • Fejlesztési projektjeink fő területei:
  • BPM és workflow rendszerek
  • Innovatív webes- és mobil megoldások
  • Rendszerintegráció, SOA

  • Üzemeltetés támogatási feladataink jellemzően:
  • IBM és Microsoft megoldások supportja,
  • Szoftver- és deployment architektúra tervezés, méretezés,
  • Installációs és konfigurációs feladatok végrehajtása
  • Incidenselhárítás, gyökérok-elemzés,
  • Gyártói kapcsolattartás a probléma-megoldások kapcsán.